Bäver

Idag är det exakt en månad sen jag senast fick ngn kommentar, märkte jag. Säg grattis xD
Igår var det Valborg, mycket trevligt var det. var i Barkaby med Ellinor och Jonas, rätt kul faktiskt.
Gulliga var de, och jag var smått osocial xD Idag var jag med Ellie L igen, vi var i centrum, sen åkte
vi hem till henne också :) Inga snygga brorsor syntes till dock. Jag fick sminka henne också, gjorde om henne till en mini-mig, med röda läppar och en massa svart runt ögonen. Haha, jävlar vad hon blev glad.

Förresten. Den här artikeln. Justin Bieber kom i puberteten och det skriver de om i tidningar. Haha, stackars kille *tjej* xD Där tog karriären slut!




Justin Bieber.

Omg, omg, omg, va snygg han är! HAHAHA!


Kommentarer
Anonym skrev:

hahhaha omg -_- det är kul för nästan ingen gillar justin o ändå är alla så besatta av hnm hahaha :P

2010-05-01 | 19:00:42
Blogg: http://ellima.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0