Åland

Ahh, obeskrivligt vad kul det var på Åland :D För mycket kul hände för att berätta om allt, men vi hade kul iaf ^^ Resan hem gick löjligt snabbt, speciellt på båten :O Kändes som om vi bearly satte oss så skulle vi dra? tss tss. Jävligt najs på bussen också, var drogad på socker och jag och Pontus hade typ kul åt allt :D. Jag vill fan åka tillbaka dit :O
Fast jag fick typ hundra blåmärken och sår, plus en jävla cp stick på en tå, jag kan fan knappt gå bara för den jäveln. Och jag blev rätt så förkyld. Ehehe, inge bra. Jag kanske lägger ut några bilder därifrån sen, men isåfall är det bara sånna jag snott från facebook, som de flesta som läser min blogg redan sett så... onödigt. Imorn har jag sovmorgon, mycket mycket bra. Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0