Madda fucka! xD

OwOwOw!
Är lite småglad just nu! Jag tänker på olika sätt att få min mamma att låta mig gå på Bandit festen All ages *scrolla ner lite för att läsa mer* och jag vill bara gå så förjävligt, förjävligt mkt! Så jag tänker såhär: om hon hämtar mig, så jag inte blir ett offer för en tåg-pedofil? Eller om Julia följer med som en livvakt och sitter med sina vänner några bord från mig? ;) Och om jag går, vilka kommer möjligen vilja följa med? OwOwOw, är så jävla exited iaf! Och om jag inte kommer få gå, så kommer jag bli ledsen. :(

Menmen! Förrsten så hände en skum grej idag! Kanske ngn som hackade min facebook, för ngn bytte min söta profil bild till en jätteful en! :O Först tänkte jag att "It smells Tessie.." men kanske min mor om tycker att min bild är oaaceptabel, eller Julia? :O Eller ett spöke! Spännande, spännande. Men om det händer igen, då jävlar ;)

Haha, den där låten är jävligt "jag" ;) Känns det som! Maybe it's not my weekend, but it's gotta be my year xD Hah.

Weightless av All time low




Manage me, I'm a mess
Turn a page, I'm a book
Half unread

I wanna be laughed at
Laughed with, just because

I wanna feel weightless
And that should be enough

Now I'm stuck in this fucking rut
Waiting on a second hand pick me up
And I'm over, getting older

If I could just find the time
Then I would never let another day go by
I'm over, getting old

Maybe it's not my weekend
But it's gonna be my year
And I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere
And this is my reaction
To everything I fear
Cause I've been going crazy I don't want to waste another minute here

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0