Drömtydare

Hellu ♥
Igår natt kollade jag och Julia på Jurasic Park, eller vad det heter. Det är en film om en massa dinosaurier i en park, haha. Julia tyckte den var helerious, jag var skiträdd hela tiden x) Hehe. Idag har jag haft mycket mycket god frukost, drogat Halestorm *kan inte komma över hur najs Lzzys röst är...* Och googlat drömtydare ;) För det tycker jag är interessant! Jag tror faktiskt att drömmar kan ibland betyda någonting. Alltså inte om framtiden eller liknande, bara om oss själva...
Som i natt drömde jag att någon, minns inte riktigt vem, kramde mig bakifrån och höll om mig, och jag kände mig jättejättebra xD Sedan var vi plötsligt i en leksaksaffär, han lämnade mig med en gitarr och sa att jag skulle vänta på honom. Men sen kom han aldrig tillbaka, och jag blev varken sårad eller förvånad, som jag förvänta mig det :( Sedan drömde jag att jag var mitt på gatan framför en data, det fanns två dörrar där, men inga väggar och jag skrek att ngn skulle stänga.
Ja, vad tror ni att det kan betyda? xD Hehe, vilket onödigt inlägg.
Det finns extremt lite drömtydare på svenska och engelska, men hitta en massa på polska! OwOw, vad praktiskt att vara polsk ;) Haha, tydligen är jag djupt, djuuupt kär men mitt äktenskap går åt helvete, haha ;) Tror ni på sådant?


Kommentarer
Elli l skrev:

Jag tror att du kommer bli kär i en kille som gillar musik :D

2010-03-21 | 17:52:11
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0