Elak.

NU ska jag leka lite elak. Leka, för egentligen är jag mycket mycket snäll ;) Men fy fan jävla helvetes skit, mitt inre tvingar mig att skriva det här ;P


Rosa mysdress. Eller ngn dress alls. Urk, bara ordet mysdress får mig att vilja börja slå med huvve i närmaste vägg, haha. Klart att det är skönt att ta på sig ngt skönt och mjukt hemma, jag brukar alltid byta om såfort jag är hemma, jeans kan vara så obekvämt, hehe. Men då tar jag på mig ett par svarta mjukisbyxor och T-shirt + att jag inte skulle gå ut med det. Hehe, mycket utseende fixerat, men let's face it: man krymper rätt mycket i de flestas ögon när man går runt med något sånt och kattsträck i fejjan. Anledningen till att jag slösar tålamod på det här inlägget är att jag råkade klicka in på en tjejs blogg, hon gick runt i sånt och skinnjacka i Polen, haha, jag undrar verkligen vad de där hemma tänkte :O Antagligen att hon har glömt att klä på sig och gick ut i pyjamas. -.-' Skärpning ;D Tjejen har förolämpat både skinnjackor *japp, de tog illa upp* och Polen! Ja du, känn på den! Kram på er x)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0