Dagens lista

DAGENS VILL HA: All Ages - biljetter fortfarande.. eh.
DAGENS KLÄDSEL: Haha, bytte kläder tre gånger idag :) Men just nu, mjukis och tjockiströja x)
DAGENS FRISYR: TofsiTofs som alltid O_o
DAGENS LÅT: Ashley med Escaping the Fate och I bet you wish you had me back av Halestorm... ARGHT, beroende!!!!
DAGENS PLANER: Skönhetssömn, haha.
DAGENS SAKNAD: Ingenting alls! Mycket mycket glad!
DAGENS DUMMASTE: Gå runt på väldigt ostadig is runt en pöl, och inse en sekund efter att det är mycket stadig grund på andra sidan pölen.. iih :(
DAGENS MISSLYCKANDE: Måla huset på Art... mina nerver fick lida. Big time...
DAGENS DROG: Tuggummin! Heh.
DAGENS KÖP: Tuggummin! Va fan trodde du!
DAGENS GODIS: Tuggummi! Arght, sega idiot test ♥ *
DAGENS HUMÖR: Mycket mycket överlycklig! För livet är mycket vackert just nu Life's what you make it and I make it good ^^
DAGENS CITAT:"Ska vi bryta mönstret idag? Måla monstret, va, okey?"
DAGENS ROLIGASTE: När Hanna skulle skrika i matsalen, men lite sent kom hon på att hon hade munnen full med saft.... HAHAH, fail x)


*Ta inte illa upp lilla test, jag älskar dig en massa*

Dagens video borde också finnas! Den här kan man inte lägga in, för att "Inbäddning inaktiverad på minnsintemer"  men här är länken. Jessica, Ellinor och vette fan om Tessie borde känna igen den ;)


Kommentarer
Anonym skrev:

hahhahahahahhahahahhaha jag garvar ihjäl mig åt harry potter videon hahhahaha :P

2010-03-19 | 22:59:39
Blogg: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0