Polen Polen ♥

Ni undrar säkert ihjäl er vad som hände med min update. Jo, först och främst kom jag hem jävligt sent, efter några timmar i Jakan med Nicki och Jessica ♥ Kuligt värre! När jag kom hem så fick jag deala med science läxan, jävla helvetes skit för den. Haha, ingenting sänker mitt självförtroende som science. För jag förstår bara inte vad gravity är mer än att det gör så att vi slipper tjoa omkring i rymden, jag förstår inte skillnaden på mass och weight, jag vette fan vad Newton är och nu när matte är inblandat i det vi gör på science så ... haha, skratta elr gråta? ;) Jag väljer att skratta!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. In your face.

Skämt åsido. Men science är inge bra. Nejnej. Menmen.


*Varning för flipp, alla under arton hoppa över orden hora och fuck. Är du under fem hoppa över porr och fan också.*

Tycker jag har jävligt lite polskt här på bloggen ;) och det tycker nog de flesta är bra.
Men vafan, jag är ju polack. Stolt en. För vad ni än tror så behöver man inte
vara prostituerad, eller hora för att vara kortfattad, eller städare bara för att man
är från Polen. Minns att ngn jävel har sagt till mig en gång *typ en halv vecka sen..*
att jag skulle jobba inom porr för att jag är ´"typ rysk eller fan polsk elr vad det var"
Fuck you. 

Vad säger ni att jag ska hålla mig till teman när det gäller musik? typ att några dagar framöver så
lägger jag till ett polskt klipp på slutet av ngt inlägg lite då och då. Kanske ngn som lyssnar och
kommenterar att ni bara löööve it? ;) Skulle värma.

Aja. Jag kör det iaf.




Översätta texten tänkr jag icke göra. Förjävligt svårt...
Men den är så fin så att jag kanske gör det nån gång iaf!
Bara för att ni bryr er så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0