Sumering av dagen O_o

Idag såg jag filmen "Remember me" med Tessie. Och jag gillade den fan ta mig inte!
Förstår inte varför alla filmer där Robert Pattinson är med ska ha så lite handling. Fanns inte
riktigt någon vändpunkt i filmen. Efter en kvart av filmen blev jag bara jävligt rastlös. I slutet
var salen fylld av gråtande små fjortisar. Och en gråytande Tessie ;) Ingen bra film enligt mig då.



Men kul var det i Kista ändå! Vi köpte lite cola och chips, sprang upp och ner på en rulltrappa,
försökte planka på bussen *jag hade fan fyra öre för lite för att köpa biljett på mobilen xD*
men busschaffören kom på oss ;) Sen blev jag kastad i en massa snöskit av Tessie igen! Och tror
jag tappade mobilen där ngnstans oxå, hehehehe. Men nu känner jag mig lite förkyld och lite trött,
så jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll :D inte riktigt än kanske, men tidigt x) Care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0