sludder sludder

Hey!
Helvete vad trött jag är! Det vart en typisk fredag i skolan, men på science var alla så förjävligt trötta att vi garvade åt seriöst ingenting... hela lektionen spelade vi spel, på ngt mysko sätt vann Hanna hela tiden, haha. Men kul var väl! Fan, jag är så sjukt trött... har jag sagt det? Aja, men jag kanske ska hitta på något när jag har tagit en litn powernap i soffan! OwOw, pimp. Snart äre påsk! Vette fan när och om vi ska fira, min mamma ska kanske jobba *tror jag?* och min pappa sa typ att han inte kommer i tid eller att han kanske gör det, hähäh. HELVETE så trött jag är. Nej jävlar nu ska jag sluta sluddra och soca istället, awaw, damp. TRULULULULTRÖTT. TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT. Men om någon är socialkåt, så messa mig om typ ngn timme, haha. Nu helvete ska jag slagga. Slagga är ett slang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0