Papegoja & sprit

Nyss märkte jag att mina kläder är verkligen creepy idag, alla färger från ljusblå till skrikrosa , sen lite svrta, håliga leggins, kort kort kjol, sjal, skjorta, 2 linnen och lite sånt ;) Jag ser ut som en papegoja! En väldigt sexig en, dock ;)

Som sagt så bakades det lite hemma hos mig! :D Jätekuligt. Min syster är rätt duktig på sånt, kan jag tycka. Smakar alltid rätt okey, men ser jättefint ut framför allt! Även om jag råka spricka spritspåsen :D Och spritspåsar innehåller inte sprit om ni tror det :D






Kommentarer
ToxicExistence skrev:

Fan vad många smilisar du gör i ett inlägg ;)

2010-03-07 | 03:31:05
Blogg: http://toxicexistence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0