OwOwOw

Idag vaknade jag av att solen sken på mitt rum, jävligt kul! Det ger mig lite hopp att kanske vintern tar slut ngn gång iaf ;) Trevligt! Sen var man tvungen att gå till skolan, för sportlovet är över även för sånna pro i Engelska, som hade en dag extra ;) Som tur är så hade vi lite mild start med halvdag ;) Lite kul halvdag oxå, alltid trevligt med bara två lektioner och en timmes lång rast :D På vägen till bussen hittade jag en 50-lapp, sånt uppskattas väldigt, väldigt mkt :) Sen tog jag, Jessica, Tessie och Jonas bussen till Lädersättra och lalalala så var jag hemma! Men det blir nog inge slappande för mig, fick redas på att vi har franska prov imorrn... hehehehe, det var jag totaklt oförberedd på ;) Och så har jag fucking engelska redovisning imorrn oxå. Wtf liksom. Damn it. 


Kommentarer
Elli skrev:

Hur kan du glömma franska provet?! Och Engelska redovisningen? Du är ju bara så... ouppmärksam;P

2010-03-09 | 20:41:33
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0