Om ngn orkar läsa.

Damn vilken dålig uppdatering! Men jag hade en jävla busy dag igår, så det så! Hade en lite sisådär morgon, kände mig lite förkyld :( Min mor ville att jag skulle dammsuga, men när jag väl började under min säng, så fanns det så mkt damm där att det fastnade i röret -.-' Minns fan inte när jag senast dammsög där, vill fan inte ens veta xD Det fick jag ut *mys* men sen ramlade ena hjulet av, sen när jag kinda laga det, så ramla det andra, och sen ramla båda och jag gav upp. Sen trodde jag att någon hemma tycker mycket illa om mig, för när jag skulle dricka juice så kom det ut typ diskmedel. Trodde jag, men det var tydligen bara juicen som var ett par bra dagar gammal *en vecka..* haha, det var lite skumt x) Sen skjutsade min mamma mig och Julia till centrum, och jag fick en skinnjacka *KA-FUCKING-CHING?!* och en skjorta av bara farten ;) Sedan mötte jag upp Tessie, vi hade skitkul i några timmar, men sen var jag tvungen tt gå hem -.-' Tessie ville dock att jag skulle sova över, men det fick jag inte ;) Så då dampa hon typ på sms så jävla länge att jag bestämde mig för att dra ut ändå. Så vid typ 1 tiden *sommartid, glöm inte att byta btw!*, när alla gått och lagt sig så smög jag ut och träffade henne igen :) Det var skitkul! Vi drog lite överallt i Kallhäll och funderade t.o.m. på att gå te ngn jävla gamlingdisco som vi såg ;) Men det gjorde vi inte, så efter ngn timme eller två så gick jag tbx hem! Och nu har jag frågat min mor om jag får åka på Oeer Pressure i juni ngngång, och det sa hon nästan ja till xD Så förhoppningsvis, Peer Pressure, here I come! ♥ Men nu måste jag hjälpa till att städa, min mamma ska ha gäster idag och det måste vara fint ;) Sen ska jag träffa TEssie igen O_o Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0