Oj då.

Fuck va länge sen det var jag skrev! En hel jävla dag, shieet. ;)
Nu tror ni säkert att jag varit jätteupptagen, deltagit i presidentvalet, rånat banker eller liknande. Vad annars skuklle få mig att lämna bloggen för en hel dag? Jao, jag var på årets första cykeltur *yey..* med punkterad cykel och bara ngn halvitmme, men alltid. Sedan har jag geekat en massa filmer som Harry Potter *Ettan diggar vi, alla är så små och gölliga då!* och Lejon Kungen! Och angående den andra, så märkte jag det här:

Det där i början av både ettan och tvåan, att en jävla apa *Rafiki elr va fan det är* som håller upp "ungen" framför ett stup... och föräldrarn kollar på och är så glada så ;) Hah, skulle vara mycket, mycket orolig om jag var dem. Inte för att apor är opålitliga, nejnej. Men iaf.

Sen, i tvåan. Så är det ngt jävla mörkhyat *mörkpälsat?* lejon som inte får "vara med" de andra lejon och när han får det, så gillar ingen honom och han får sova ute? Racism, va fan.

Det var det om den saken! Idag var det ganbska najs i skolan med bl.a.

*Datasppel på matten och 45 minuter av absolut ingenting på franskan ,haha.
* Hektor putta ut lite av Bryants arbeten på skolgården när han skulle öppna ettt förnster.
*Jag åkte buss hem med Jakob, Jonas & Jonas och garvade åt en "fat five years old kid" som Jokob trodde blev påkörd, haha. ;P
* Jag skulle träffas med Ellie M, fast båda glömde det, och det får bli imorn istället ^^
*Jg fick reda på att min mamma bytt min utväcklingssamtal till tisdag istället för imorn, vilket btyder att jag är 100% ledig både onsdag och torsdag x) Najs..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0