Mulan

Idag har jag:
Geekat youtube
Lagat mat
Kollat polsk teve

Planer för resten av dagen:
Ut och springa för i helvete! Två dagar efter är jag, wtf! Lazy ass.
Avsluta den mest effektiva dagen ever med en ansiktsmask kanske? Lyx.

Idag *eller var det igår?* såg jag filmen Mulan på youtube ;) Haha, har glömt hur bra den var! Älskar själva tjejen Mulan, hon är en sån jävla cooling ;) Själva storyn är väldigt bra också. Men det som stör mig med Disney filmer är att hur bra de än är så är det alltid en Mulan 2, eller nåt, som är helt crappy och så pinsam att man vill gråta och knappt kan titta! Så ser man en sån film, så förstör den den första filmen helt ;) Fy fan x)

Men Mulan är cool, haha.



Fast hennes häst är konstig.

Länk till den engelska versionen av filmen på youtube och länk till den svenska versionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0