Meep meep.

Hej there!
Oww, gissa vem som ägde på beep test? ;) Hehe, ni som ionte vet: en test på idrott som kollar ens kondis. Oh la la, jag var näst bäst av tjejorna, men My den busungen gjorde en sträcka mer än mig xD Men lite lite stolt är jag iaf, jag kom till 8.5 två skulle jag tro. Fy fan va skönt att skryta av sig lite xD Det hände inte så mycket mer den dagen, var i centrum med Nicki på lunch rasten, skitnajs! Mycket trevligt var det på bussen, åkte hem med "poke" Jonas, alltså inte han i min klass, någon Adam från hans klass som visade sig vara jävligt skum, men skitkul oxå :D Och så David, som satt och typ suckade åt hur skumma vi var ^^ Nu i eftermiddag ska jag bara plugga, har ett science prov som ska vara skitsvårt tydligen, jaha, det var ju skitkul och höra. Sen har jag engelska och svenska läxa... fy fan xD Tror ni jag kommer hinna? :D xD Nu jävlar ska jag plugga my ass off... kisses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0