Lite av allt.

God eftermiddag. x)
Hur har ni haft det utan mig? :D Idag har jag suttit och klurat på varför Tessies blogg är borta igen (Har den tagits bort? Har ngn elakning bombarderat den? Har en skunk gnagat på den? Eller slutligen, har jag skrivit fel adress?)och sedan drog jag och goda vännen My till en annan rätt god vän *hehe* Pontus! Och oj, va vi hade kul ;) Vi utforskade hur många gången man måste gå runt en vägg för att bli snurrig, kollade på en film där alla hette typ Ulrighhtuhgt förrutom en, som hette Gunnar O.o Utmobbad jävel. Det visades sig oxå att vännen Pontus är en förjävligt bra kock. Jadå.

...

Nejdå.


Inatt drömde jag att jag hade en skinnjacka förresten :D Den var fin. Men den hade jag visst inte när jag vaknade. Så nu tänker jag samla ihop lite cash och köpa en finfin en som jag hittade på New Yorker för ett tag sen. Om den finns kvar, det vill säga ;O Och om jag ngnsin samlar ihop så mkt! Man vet aldrig. Bara röööösterna som vet ;) *My fattar?*
Nu ska jag käka ngt medans jag funderar på mina lömska-skinnjacka-på-NewYorker-planer :D XoXo ♥

Eller förresten, ni ska få höra en bra låt oxå xD Det här den enda videon på youtube med den låten där ljudet funkar :O
Och den är från en konsert, så det låter inte heeelt rätt, såklart. Men nästan! Låten är extremt bra i alla fall, dock riktigt gammal. Bara den här konserten är från 1994, så ja. Och visst måste man bara älska killens (Jesper Binzer, tror jag att han heter) röst? xD Aja, enjoya iaf! D-A-D (Disney After Dark) med Laugh n a half 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0