Lalalalala

Aww, vad jag älskar "shuffle" funktionen på Spotify ;) Det är så prektiskt! för er som inte vet, så blandar den din spellista, alltså att musiken spelas helt utan ordning. Jag brukar annars bara lyssna på de senaste, och sen skita i resten och glömma bort dem. Men sen så "shufflar" man och så kommer de upp iaf! Så kommer man ihåg hur bra de är! Här är en låt som jag la upp efter att bara lyssnat på den lite halvhjärtat, men nu när jag verkligen lyssnade, så är den verkigen fin! Lite lugn och random, men så fin ändå. Och att de säger Lalalalalala hela tiden gör den bara ännu bättre, tycker ni inte? ;)

A day to remember, If it means a lot to you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0