Killar i T-shirt... O_o Ow.

Okey, innan jag når fram till min poäng i det här inlägget, så ska ni veta att jag brukade vara ett rätt stort fan av Twilight i mina yngre år *ngt halvår sen, hehehe*, jag hatar inte det direkt, tycker det är en ganska lätt bok och läsa, alltså utan sånna momment där man får nästan hjärtattack, ingen direkt spänning hela boken igenom. Tycker jag! Själva handlingen och framförallt karaktärern är inte alls min stil. <-- Det där är min egna personliga åsikt dårå.

Okey, nu till det jag har på hjä'rtat ;) Om jag bläddrar igenom ngn av böckerna, elr tänker på ngn scen från filmen så slår det mig hur horrible Edwards klädstil är :O Beige poloträjor, långärmade T-shirta och sånt är fan inte min smak! Varför kunde de inte hitta på liiite, lite bättre kläder för honom? Eller är det bara jag som tycker så? :O

Vad gillar ni för kläder på killar?

Jag gillar mest killar med skinnjacka och lite sånna slitna jeans ;D Och ngn T-shirt med tryck...
OwOwOw, me like!

Killen här är väl oxå najs :D Fast lite gay pose kanske. Men ändå. OW!


Haha, sorry för ett jävligt konstigt inlägg ;) Jag är väl sjuk, eller kåt bara. Heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0