Ikea

Imorse gick elen här i Järfälla. Eller bara Kallhäll. Eller bara hemma hos mig, jag vet inte! Var det någon mer av de drabbade som fann detta outhärdigt obehagligt? Fy fan, jag fick duscha i iskallt vatten oxå xD Förrut brukade jag tycka det var helerious när det blev strömavbrott. Fast jag blev alltid lika förvånad över att bilarna som körde förbi därute fortfarande funkade ;) Aja, eftersom det inte gick att laga ,mat så bestämde mor min att vi skulle käka på Ikea. Elen kom tillbaka innan vi ens blivit klara att åka, men ideen var så najs tyckte vi att vi åkte iaf (a). Nu är man tbx och lite senare ska jag hem till min goa vän Tessie :) Gud, så trevligt för mig då. :D Enannan grej nu då. Ni som har följt mina hundra förra bloggar vet att jag höll på med fan fic förrut ;) Tycker ni att jag ska börja med det igen? Eller vad kan jag skriva om för att göra bloggen lite roligare? Eller är det ngt fel med designen? Skriv vad ni tycker, så låtsas jag att jag bryr mig och ändrar kanske ngt :D
Puss.


Kommentarer
Pam :) skrev:

allt bra? ;D

2010-03-02 | 16:25:02
Blogg: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0