Ich troje & Anna Wyszkoni

OwOwOw, kolla vad jag hittade på internet!
Ow, jag bara älskar den här låten! Den brukade
jag sjunga till när jag gick på dagis, haha. Och
allajag kände *tjejer, oftast* sade att de skulle gifta sig
med killen som sjöng xD Men inte jag, för jag
var od. Och jag var smart nog att veta att han skulle
bli en gammal gubbe innan jag ens hunnit bli tillräckligt
gammal för att gifta mig ;) Gosh, I'm a smart kid.
Det var med den låten jag lärde mig att man inte kan
spola tillbaka i radio oxå. A¨ww, minnen alltså.



*Refräng*

It's becouse that I love you
And I don't know how I ever could live without you
Let me show you what love really is
For you, I could kill myself x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0