I ord och bilder

Ack, vilken trevligt dag det vart! Drömde väldigt kåta drömmar inatt och kunde inte vakna, så jag och Ellie fick träffas lite senare, men bra det oxå. Vi gick till centrum och lite sånt, sen hjälpte jag 7c att sälja kakor ;) Mycket trevligt. En bild säger mer än tusen ord, så här får ni lite bilder från dagen som jag har snott från Ellies blogg.



Haha, jag och Ellie sköt lite på kameran ^^





Sexy mama..! O_o






Hahaha, no comments xD





Sötaste bilden, visst? ;)♥



Hehe, vi drog till BR och prövade den här fina masken. Funderar på att köpa den, haha.




Älskar maskens smajl ;) Mycket mycket sexigt.

Vad tycker ni om min skinnjacka *<-- haha, måste ha vart trött. Jeansjacka menar jag ofc* förresten? Mycket rockchick, haha.
Nu har jag lovat att göra kvällsmat med Julia... äh. Men man måste ju ha mat!
See ya around ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0