Heh.

Idag har jag haft en såndär småtråkig dag. Först var jag lite trött och hängig fortaframnde på morgonen, så jag stack ut och jogga i nån timme ;) Hjälpte som fan! När jag kom hem fick jag den glada nyheten att en söt liten tjej hittat min mobil. Så fick jag tillbaka den och hon fick 20 spänn. det tjänade hon faktiskt på, min mobil är värd ungefär 10, hehehe. Men ju sämre en mobil är desto svårare är det att tröttna på den ;) Så den gillar jag verkligen, trots att den är från stenåldern :D
Sen bilade jag och mor lite, handlade in lite mat och störde lite skidåkare i ngn backe i Viksjö. Trevligt trevligt.

Vad jag ska göra resten av dagen är okänt O_o


Kommentarer
Elvira Eriksson skrev:

Ha en bra lördagskväll:)

2010-03-13 | 19:23:11
Blogg: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0