Handla handla mat

Hey!
Idag har jag vart och bilat runt lite i allt mellan Vedddesta och Viksjö, för min mamma ville handla och jag fick följa med O.o Fattar inte riktigt ideen med att köpa mat på tre olika ställen, menmen :O Tog fan flera timmar, men lite småtrevligt var det iaf :) Fast nu mår jag lite illa, för jag åt bara lite gröt till frukost och sen drack en Redbull på tom mage, vilket var tydligen inge bra! Plus att jag är skithungrig ;) Förresten, nu är det typ åldersgräns på Redbull överallt! Jätttestörande! De försöker ju fan ta kål på mig :O Om det blir åldersgräns på cola thought, då flyttar jag tillbaka till Polen, där alla som är 10-år + dricker öl varje helg ;) Haha. <-- *not serious... typ.*

Det var typ det jag hade att säga :D Efter maten ska jag ut och gå eller jogga, beror på vad jag orkar xD *läs: helt klart gå*, för att somna lätare ikväll, det är ju fan skola imorrn! Man vill väl inbte somna i klassrummet redan första dagen. Nejnej, sånt lämnar vi till på onsdag. Ha det bra så länge då! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0