HAHAHA! Minnen xD

Ingen är inloggad på varken msn eller facebook, allt annat är tråkigt och bloggvärlden står still! Vad gör man då?
Jo, man sitter och garvar ihjäl åt gamla foton på facebook ;) Kolla t.ex. vad jag hittade för några dagar sen!

HAHAHA, skönaste! xD Har fan glömt att vi brukade gå till Ikea och käka glass efter skolan ibland ;) Men det var förjävligt länge sen, nu umgås jag inte med blonda killen, vilket är riktigt synd!



Från vänster: Jag, Ramtin och Tobias. Jag kan stolt säga att även om jag ser cp-ad ut så är jag den snyggaste på bilden ;) Mwahahaha.

Och den här låten hör ju till helt enkelt. Haha x)


Kommentarer
Foto Prinsessan ( En Fotoblogg ) skrev:

Varsågod!;)

2010-03-01 | 19:09:53
Blogg: http://fotoprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0