Fuck you listan.

Här har jag listat upp 8 grejer som stör mig mest att höra hemma, bara för er skull! Mycket onödigt, men mycket kul att skriva!

Städa rummet.
Förjävligt störande. Jag har aldrig riktigt förstått varför man ska göra det. Inte direkt att jag har pälsänglar under sängen, bara lite kläder, haha. Och det är ju mitt rum, jag tvingar ingen att vara därinne *snarare tvärtom*. När jag tycker det blivit för smutsigt så städar jag. Det är mitt rum, varför ska ngn som aldrig är därinne trivas där, istället för mig?

Sänk ljudet.
Jag lyssnar lite överdrivet högt på musik ibland, och om någon hemma tittar på teve eller gör läxor, så är det vl klart att jag får sänka. Men det gör inte det hela mindre irriterande ;)

Sluta knäcka fingrarna/ryggen/nacken eller vafan jag knäcker.
Oftast blir det en början till lite bråk. Flr så fort jag har börjat knäcka, spå börjar Julia svära och skrika, mamma får damp och vill att vi ska vara tysta, Julia får rådamp osv osv... Tycker de borde ha vant sig nu, jag har trots allt knäckt halva min kropp i typ över ett år nu?

Joanna, kom hem nu.
Mycket mycket störande när man är ute och när man har som roligast så får man ett sånt mess -.-' Att mitt namn är alltid i börjanb och det finns alltid något fel i texten irriterar mig sjukt mycket.

Har du dina nycklar/mobil?
Varför tror alla att jag har tappat bort antligen min mobil eller nycklar? Eller väskor, plånböcker, kläder, kroppsdelar..?

Varför ser du ut såhär?
Jag hatar få kommentarer angående min sminkning, hår eller kläder. Fy fan jävla helvetes skit.

Frågor/kommentarer angående mina kompisar.
Jag dör lite inombords varje gång jag får höra "skulle t.ex. Jessica göra så?", "Varför umgås du inte med honom/henne längre?" "Va gjorde du där med honom?!". Eller sånna frågor som jag inte förstår varför någon tror att jag kan svaret på. Som hur mycket batalar hon/han i genomsnitt för el, vad ngn av de jag känner har för bil *eller deras föräldrar dårå* osv! Va fan x)

Ring pappa.
Om jag vill ringa pappa, så gör jag väl det. Om han vill snacka med mig, ringer han. Om jag skulle ringa för att min mamma tvingar mig, skulle det vara lite falskt.

Men ofc så älskar jag min familj iaf ;) Klart att vissa grejer är irriterande, men men. Idag ska jag träffa Ellie L förresten, så ni vet var ni hittar mig! Försöker också få tag på jessica av ngn anledning, stalker som jag är. Mwahaha, fear me O_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0