Jag måste städa mitt skolskåp. Kanske inte nu, för well, det är helg, men på måndag... Har iförsig vant mig med att det tar minst fem minuter att hitta rätt skit och att det ramlar ut minst tre böcker varje gång jag öppnar det... men ändå. Det är ändå alltid så bråttom där. Antligen blir man mosad eller snor ngn ens nycklar. Eh.

Men för övrigt så är jag på mycket god humör idag :) Ingenting mycket spc hände idag, förrutom att jag fucking äntligen har fått höra Nicki sjunga! Väldigt bra låtar, både Ashley med Escape thThe Fate och My Immortal med Evanescence! Men stackars Amy Lee och Craig Mabbit låter så lame i mina öron nu, Nicki har verkligen en wow röst ;)

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0