Dagens.

Äh, vad dålig blogg lust jag har idag. Har inte speciell lust till något alls ;O Vaknade idag av att mor min bestämde sig *för första gången sen jag var typ 10?* dammsuga mitt egna rum! Sånt är väldigt snällt och uppskattas, men kanske inte medans jag sover... men det visade sig att det var jättesent!När jag ändå hade sovit bort halva dagen, kunde jag ju spendera andra halvan i soffan, tänkte jag. Och så blev det! Så jag har haft värsta interessanta dagen ;D


DAGENS VILL HA: Biljett till Bandit All Ages! Det är jag väl värd? ;D
DAGENS KLÄDSEL: Fula fjortismjukis *eftersom mina älsklings ruttna jeans har dött i Tessies händer ;O* smutsigt linne och skjorta. Yeah.
DAGENS FRISYR: Utsläppt lugg... toft... för i helvete, vad annars?!
DAGENS LÅT: Silence av Mayday parade. Ngt dör inom mig varje gång jag hör den ;O Och sen måste man bara lyssna igen! Läskigt...
DAGENS PLANER: Fortsätta ruttna framför djävulsapparaten *teven, if you will*
DAGENS SAKNAD: Wtf, varför slösa tid på att sakna?
DAGENS DUMMASTE: "Crocs" krig i vardags rumme ;D
DAGENS MISSLYCKANDE: Att smoothie blandaren inte funkade! ;O Vad fan ska jag leva på då?!
DAGENS DROG: Soffan. Min nya bästa vän ;)♥
DAGENS KÖP: Ingenting, rörde mig fan inte hemmifrån xP
DAGENS GODIS: Cookies! :D
DAGENS HUMÖR: Cp bra xD

Mer orkar jag tycärr inte skriva ;O Men för att det inte ska bli alltför torrt, så lägger jag in lite musiktips ;D

Darkest Age av Renegade Five, som förresten ska spela på Bandit All Age ;D Najs, eller hur? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0