Cappuccino Toblerone

Igåpr prövade jag för första gången Cappuccino Toblerone!Fy fan va gött det är! Jag är inte någon Kaffe-person, tycker det smakar skit, hehe. Men just det här var helt förjävligt gott! Smakar nästan som varmchoklad, fast inte så sött. Plus att det går hur snabbt som helst att tillaga!  Rekommenderar starkt, även om det är lite beroendeframkallande O_o



En sak till, ni glömde väl inte släcka ljuset för klimatet igårkväll? ;) Hos mig gjorde vi det, hehe.... jag kom på det en halvtimme försent, men sen hade vi släckt hur länge som helst, bara för att ingen orkade tända igen, hehe... Så nog var vi snäålla mot klimatet ändå! Nu ska jag dra till Bibblan och försöka hitta någon läsbok till skolan imorgon.. Owow, spännande... Är jag extra vänlig så kanske min mamma kör mig dit! Yey xD♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0