But I want it...!!!

Hehe, jag har fan något problem med jeans. Rev sönder hela skiten och nu
ska jag ha mer cappuccino :D Fy fan vad livet är underbart! :D<3

LÄNGTAR

All ages 24 april *om jag kommer gå, hehe...*
Pier Pressure 20 juni *jag kommer vara våldsam tills jag får*
Faktiskt också discot 16 spril! Bara för att det var länge sen ^^
Och discot i maj!


VILL HA

Solglasögon!
Geek glasögon? ;)
Lite kläder skulle inte skada
En ny mobil... även om det är något personligt och älskevärt med min gamla kamera, musikspelare, internet osv- lösa mobil, så ja... serilst (a)
Ipod!
En kamera!
*Svart hår? ;)
*Och framförallt... cappuccino!

Jag har höga förväntningar på livet :D Men varför tänka på det man inte har, när man kan tänka på det man har? Men Pier pressure & All ages är måsten xD Godnatt & bamsekram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0