Bläh.

Okey, vet inte om jag är mer "socialkåt" *dageng ord..?* eller uttråkad! Messade runt lite, jag var tillräcklig desperat att hota My om hon inte svrade, mwahah. Men näpp, hon svarar inte. Well, now I have to kill ya. Jessica tipsade mig om att dansa, för att liva upp det lite! Oh ja, vilken bra ide! Jag är ju ensam hemmma *eller var, tills aldelles nyss... äh.* så jag satte på Bullet for My vlentine, Nomy, Halestorm och lite mer HARDROCK!!  och skrämde skiten ur grannarna med en jävla adrenalin rush! Oh la la, vad kuligt! Men seriöst, jag vette fan vad jag ska göra xD Hela jorden ekar känns det som, så tomt äre! Mwahaha, för mig! Det är fredag, för i helvete! Owww, flipp xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0