Avslutning *chack* Grillning *check*

Tja!
WOOHOO, nu har jag sommarlov :D Suckers alla ni som inte har det :D Är rätt nöjd med betygen, no suprice :D Fick VG i allt förrutom idrott & art... fick G där. Snålt or what... Aja, efter skolan kramade jag alla jag fick tag på, sen var det sista bussresan på mycket länge... att åka hem kommer jag sakna som fan under sommaren, lltid så roligt folk på 547an :D Sen åkte jag och typ 10 till te Kallhällsbadet, grilla & och bada :D Sjukt kul och KALLT ;D Fick gå hem utan bh, för jag glömde hemma, haha. Frös sönder... får föna de eller ngt... <--- *WAY too much info*Aja, nu är man hemma iaf :D Vad ska ni göra i sommar? Jag har inga planer alls, känns lite som om alla ska typ överallt så sitter jag kvar helt fucking ensam i lägenheten och grinar xD Fast det blir nog inte så, säger vi ;) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0