Hmm well

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: 3565 kr xakt.
DAGENS KLÄDSEL: skjorta & jeans som jag msåte ha fått typ blodpropp elr cancer av, världens obekvämaste -.-'
DAGENS FRISYR: Tofs.. duh...
DAGENS LÅT:

Self deception - Postcard

 

DAGENS PLANER: Sova ftw ♥
DAGENS SAKNAD: Inge direkt :D
DAGENS DUMMASTE: Skrapa bort skorpan på mitt ben... igen...
DAGENS MISSLYCKANDE: Lyckades värma soppa OCH göra typ makaroner :D Score
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag sjunger och spelar gitarr... sen gör Jessica samma grej så känner man sig missfuckinglyckad -.-'
DAGENS DROG: Omega3 tabletter :D Det godaste jag fucking ätit i hela mitt liv ♥
DAGENS KÖP: Hmm. ingenting acctually ;D
DAGENS GODIS: Oboy pulver med äppeljuice :D Asså int blandat, det skulle va skitäckligt. Och om man kan kalla det godis?
DAGENS HUMÖR: Mycket mycket god :)
DAGENS CITAT: *Jag vinkar till Jessicas kamera*
Jessica *skitförbannad* SNACKA INTE MED DEN!!!!!!!!! <--- jag tyckte det va kul iaf ;)
DAGENS ROLIGASTE: Sjunga med Jessica :D♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0