Torsdag

Hej!
Igår kunde jag inte somna för det var en jävla fluga som hade flugit in i mitt rum och hade lite problem med att gå och dö, hehe, stackars mig. Idag har jag verkligen inte gjort ett piss, jag hatar verkligen sånna dagar O.o Menmen, det är väl bra att vila sig ibland också I guess, får lära mig. Btw, min syster fick en ny mobil första gången sen hon fick sin första hehe... alltså typ fyra år sen kanske? Stackars jävel, jag har haft tre eller fyra sen dess, höhö. Fast nu har jag en skit Samsung för 300 spänn medans hon har en toutch grej, så roligt för henne säger vi :).

Okey, det här är iaf en grym låt, och de är sjukt awesome på gitarr, helt fucking otroligt! Sju snubbar spelar gitarr i den här låten tror jag, alla är grymma. Och det är azzum hur myckt de headbangar och ser inte weird ut ;) Jag kollade förrut på Crucified Barbara när de spela, de gjorde också det, fast mindre och såg ut som fjollor ändå, höhö. Har inget att göra med att de är tjejer dårå...

Dragonforce - Throught the fire and flames
*Hehe älskar hur de håller på från 3:22*



Nu ska jag kolla på Mulan *bästa filmen ever made ;)* och dricka te.. lyx :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0