Rubrik

Bläh, gick och la mig halv 7 imorse, råkade typ stanna uppe hela natten med systern min och snacka, göra våfflor klockan fem på morgonen, färga allt vi kunde komma åt grönt osv osv. Märks fan att hon är min syster, inte normal nånstans, haha... xD Men nu har jag sovit bort hela dagen, vilket inte gör så mycket ändå, har inte så mycket lust att göra nåt alls för att:

* Ganska tråkigt väder
* Förjävlig mensvärk... -.-'
* Trött
*Och jag är smått deprimerad för att alla har varit /ska iväg på en massa festivaler i veckan men inte jag :@ Damn!

Just so you know ;D


Denna låt är skitbra, fast texten är sjukt emo och irriterande xD Men jaja.

Simple Plan - Welcome to my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0