Listor

Vem har förändrat din syn på livet:  Nicki, lätt ♥
Vem betyder mest: Höhöh jag :$
vad gör du just nu: Listan...
sommar eller vinter: Sommar! :D
var bor du: Här
vad heter din mamma: Aleksandra
när är du född: Är så jävla trött så jag minns inte just nu
din förebild: Ingen, man gör det som man tror är rätt bara :)
mobilnr: Haha, som om jag kunde det :)
Ett land du älskar: Polen ♥ Och Sverige ;)<3
Första resa: Tyskland säkert
den du senast fick sms av: Jonas

den du senast pratade med: Mamma x)
det du senast åt: Minns inte, vattenmelon kanske?
den du senast kramade: Mamma :)
vad är klockan: Sent, borde fan börja vakna nu
Vilken skola går du i: IESJ ♥
har du några syskon: En storasyster
bästa skolämne: Suger i allt känns det som... Men engelska och svenska är roligast
favorit bakelse: Allt fan :D Men kanske tårta ;) Och kladdkaka!
Dom som känner dig bäst (av vänner): Haha, Jessica xD
Någon som kan allt om dig: Jessica tror jag också :P
Din/dina bästa killkompisar: Jadu... Jonas P, POntus & Mikael kanske, vad vet jag
Din/dina bästa tjejkompisar: Jessica, Tessie, Ellinor M & L, Becca, Nicki, My and so on xD
någon som har den bästa humorn: Ellie M :D
någon som har ett roligt garv: Ellie M ;D

hur är Joannas drömprins?

blond - brunett?
Brunett
smal - muskulös? muskulös, men mager kan ocså va sött XD
blåa - bruna ögon? Spelar inte så stor roll egentligen... men bruna :D
kort - busigt hår? busigt!
lång - kort? lång, såklart ;O
livlig - lugn? Livig
söt - snygg? snygg ^^
vacker - sexig? Fan va svårt. Sexig xD
perfekt - underbar? Perfekt ;)
blyg - framåt? Framåt
toffel - stålmannen? stålmannen xD
mysig - charmig? mysig
spännande - förutsägbar? spännande
händig - tummen mitt i hand? Händig
röka - snusa? Röka, om något.
sportig - soffpotatis? sportig
cool - tuff? cool! :D
mjukisar - jeans? jeans, hatar när killar har mjukisar ;O 
snäll - trevlig? snäll
mysa - festa? man måste ju kunna båda :O
t-shirt - piké? t-shirt xD
bil - motorcykel? motorcykel, duh :D
fotboll - innebandy? fotboll
busig - seriös? busig... oftast
trovärdig - ärlig? ärlig
dialekt - utan? utan (a)
pratglad - tystlåten? pratglad!
kaxig - mesig? kaxig,

Jag är aningen uttråkad as you can see, idag har jag i planerna typ.. inget alls. Så om någon är ledig please let me know ;) Bjuder on lite svengelska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0