Let the bodies hit the floor

Hellu ♥
Nu börjar jag uppdatera som vanligt känns det som :) Great! Idag ska jag vara med Jessica, blir nog skitkul ^^ Vi ska inte träffas förrns om typ 2 timmar så jag har lite tid över att göra onödiga saker som jag kommer ångra senare, som klippa luggen lite t.ex. ;) Woohoo.

I brist på annat att skriva så är den här låten awesome, fast lyricsen är inte speciellt "djupa" xD Älskar början, både i videon och låten. Hörde den för första gången igår på Jonas Ipod, I phone mp3 eller va fan det är, jag håller inte koll på sånt, jag hade på högsta volym och dog lite när de började skrika xD Men när man vant sig så är den faktiskt bäst om man har hög volym ;) <--- *onödig fakta*

Drowling pool - Bodies




Kram på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0