Kallhälls badet

Hej :D
Idag gjorde jag inte mycket, handla mat och typ kolla på brölloppsskit. Tills! Jag träffade Ellie L & Becca på Kallhälls badet vi åt baguetter & choklad som hette typ Dildo xD  Elr nja, men vi säger det. Vi badade och allt, sen cyklade jag in i vattnet och så långt jag kunde för att pröva om det gick... det gick! Det var skitkul också, fast jag typ tappa cykeln, ehehe. Ellie & Becca pröva också ;). Vi skulle köra snabbt som helvete på bryggan och sen in i vattnet, men det blev inte så : / Sen kom Jonas P till oss också och det blev faktiskt skitlyckad dag xD Ehehe, bara föär att alla bryr sig, men aja.

Imorgon är det Pier pressure, skitkul för alla som ska åka, puss och kram på er :d Jag ska sitta hemma och låtsas vara glad för er skull (: Fast asså fan va jag vill se Jared Leto ;O



Just to remind you how smoking hot he is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0