Goya's Ghosts

Idag var jag på stranden med Ellie & Jessica, inget konstigt, fast hoppade från en jätteläskig brygga höhö. Och jag såg en krabba, den var stor också ;O Jaja, imorgon ska jag dit med Ellie igen, haha. Just so you know ♥

Aja, för att det ska vara nåt annat, måste bara tipsa eller vad man ska sägaom den bästa filmen jag sett på länge, Goya's Ghosts... den är rätt "stark", handlar om ett samhälle där kyrkan bestämmer... runt 200 år sen i Spaninen då då. Låter som en dokumentär och skittråkig, men den är verkligen sjukt bra och jävligt spännande. Just sayin. :D


Kommentarer
pelle skrev:

Jag tycker den där rullen lät svinbra :P

2010-06-26 | 19:47:44
Blogg: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0