Fin dag ;D

Hej♥
Jag hade en jävligt trevlig dag idag, först träffade jag Ellie M och hjälpte henne att välja lite grejer, kul xD Hon köpte en jättesöt keps på H&M bl.a., och så var hon tvungen att fråga killen i kassan om den... och killen var sjukt fucking söt :D :D :D Och hade världens gulligaste röst, Ellie tyckte den va jätteskoj, jag tyckte den va söt xD Så sen gick vi upp till kassan igen och jag betalade *fast med Ellies present kort dårå..* bara för det :D Och han kom ihåg oss :D Fast Ellie stod längre bort för hon trodde inte hon skulle klara av hans röst utan att garva ihjäl typ :P Så han kom ihåg mig, fast jag inte ens snacka med han innan :D Och han småsnacka med mig och allt! Sen skrattade han också och var hur söt som helst ♥♥♥ Fy fan va kär jag blev xD Aja, sen blåste vi såpbubblor med Samsam och Simon som vi sprang på typ ^^ Och spela fotboll. Och kolla på fotboll. Och en kille hette Shabalala xD. Och så sjöng vi typ Singstar ^^. Jävligt trevlig dag med jävligt trevligt folk :D Imorgon ska jag nog upp tidigt för att njuta av att va ensam hemma... sen har jag inga planer, så typ det enda jag kmr göra. Hehehe. Om jag inte hittar på nåt annat då.. Någon som är ledig och villig att göa nåt, messa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0