En vecka

Imorgon har jag haft sommarlov i en hel vecka :O Det går snabbt fan. Men mycket kvar, wiihoo ♥ Är redan jävligt pepp inför åttan, även om det känns som det tråkigaste man kan vara, 14 alltså xD För det är den åldern jag aldrig tänkt på. 13 är man tonåring, 15 är man byxmyndig, 16 är man cool, 17 är de i Twilight *care*, 18 är man vuxen, 19 är livet över och man kan lika gärna dö. Hahaha, nääädåå... 14 är bara tråkigt men vafan, life's what you make it :)

Men jaja! Det här borde jag ha skrivit för typ en vecka sen, haha, men gör det nu istället. Kommer sakna min klass! Gör det redan! De flesta var så jävla goa :D Hoppas jag hamnar med många från min förra klass i nästa klass dårå ♥ Så blir åttan lite bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0