Bada

Hej!
Idag var det ju sjukt fint väder :D Fan va varmt! Jag och Ellie L stakc till Kallhälls badet och bada,. mycket mysigt, mycket varmt :) Sen åt vi lite glass och chillade hemma hos mig ;) Fast det är faktiskt roligare att bada så vi åkte tillbaka. Imorgon har jag ingfa planer, fan asså, känner för att åka typ till stan och göra nåting crazy. Typ Grönan... eller shoppa. Galen som jag är... höhö Nat. Annan grej jag har gjort idag öär att känna på min superlena nyrakade ben :D Och solbrända nu också :D Ellie fick känna lite också. Haha, bara för att det var en stpr del av min dag idag, men whatever. Nu ska jag kollla på film, Borta med vinden heter den, skitfilm egentligen, men min mamma gillar den och jag är snäll och låter henne bestämma (: Fast hon skulle säkert bestämma ändå, menmen. Blöt pöss på er. (?)


Kommentarer
Floosan-vinn ett valfritt smycke skrev:

låter som en bra dag

2010-06-29 | 15:02:46
Blogg: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0