Yeeey!

Goddagens!
Asså nu är jag glad. Glaaaad. Jag hade noll förväntningar på presenterna från min syster och mamma, jag har lärt mig att vara glad för allt jag får, för vafan, det är så sött att de verkoigen försöker göra mig glad :D Jag fick tre presenter, den första var svarta leggins från nån mataffär, sen typ 6 pack nudlar, haha xD Av någon anledning fick jag nudlar i julas också kommer jag på nu, hehe... Men sista, herregud, gissa vad jag fick?


En laptop! Som jag skriver på nu :D Jag blev så jävla förvånad och så sjukt glad :D Det är den finste datan jag ngonsin sett (a). Den är jätteliten och söt, och rosa xD Sådär nästan skrikrosa, jättefin iallafall :) Så nu håller jag å att ladda ner grejer till den, msn & spotify och så... Spotify tog kanske nån minut att ladda ner, msn dröjer verlkigen, men aja, Jag är glad ändå :D  Min pappa ringde också och grattade mig, fick en massa gratulationer på facebook, haha, så jag är glad :)





En skitsöt bild på mig, tagen nyss, med youcam på min söta laptop ;D Ah, jag kan bara inte sluta skryta... höhö, Julia kom med lite också. Där till höger alltså. Och visst har jag en sjukt snygg T-shirt? ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0