Varm choklad & korv

Godmorgon folks!
Eller 15.00 kanske inte är morgon, vad vet jag.
Jag har kommit på världens grej som jag är 90% säker att resten av världen redan kommit på. Nämligen att om man lägger två chokladbitar i varmchoklad så blir det asgott :3♥ Yeah...

Idag vaknade jag på underbar humör, har haft det så ett tag nu, vilket är great, brukar vara på pms humör 28 till 31 dagar i månaden annars, ehehehe. Dock blev man på lite sämre humör efter en konversation på facebook från någon som jag har sagt till så många gånger att jag inte vill ha något att göra med. Jag vet att jag är skitsnygg och så, men some on ;) Hahaha, kanske inte.... xD Iallafall såhär sluta det.

Han - Men var inte sån
Jag - Jag är hur fan jag vill.

Jag kände mig väldigt cool där :) Personen jag ska träffa idag är Lillinor, vi ska dra till Ikea och äta korv för fem spänn :D Wiihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0