Vampires suck

Godmorgon!
My oh my, va det var trevligt igår ;) Jag, Lea, Malin, Maria, Jessica & Tessie gick på lite piknik på Kallhällsbadet, De tre sistnämnda blev lite sena ;) så jag, Malin & Lea gick och bada utan dem. Vi gick till bryggan och där var Jessicas grannar *typ 7 åringar* som puttade in mig och Jessica för någon vecka sen eler två! De kände igen mig och bah: Men du är ju tjejen vi putta i förrut! Så fick jag inte ens vänja mig vid vattnet, de bara putta i mig, och sen lea & Mlin också xD Aja, vi hade lite kul :P Fast ena killen var cp, haha, han kallade mig tutt maja eller nåt... wow, var är världen på väg? ;O

Iallafall, sen kom resten och vi badade mer, ller inte Jessica för hon var trött :(<3 Så åt vi lite smått och gott också så klart :) Men min bikini topp försvann någonstans, lite synd xD Sen gick jag hem, köpte massa chips och godis och hade lite South Park marathon med Julia :D

Och, på tal om ingenting. Fuck, vad jag måste se den hära filmen :D xD



Haha, asså chineese guy killen och "James" min på 1:19, hahah, jag dör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0