Damp

Haha, idag målade jag mina naglar, det tog hundra år och jag blev skitirriterad och slog i huvvet i ett bord, så jag fick en bula i pannan, vilket inte gjorde så ont direkt, men det var bara nåt jättesorgligt över det så jag börja gråta... Sen skulle jag borsta tänderna, vilket var så jobbigt att jag börka gråta igen och min mamma gav mig lite öl för att jag skulle calm down lite typ? (a) Haha, jag tror det hela har något med pms och göra, men vad vet jag...

Idag började jag fundera på att börja använda glasögon igen... bara lite då och då alltså. kommer antagligen inte hända, för de jag har är bara knasiga och aldelles för svaga *jag är typ halvblind höhö*, vilket betyder att jag skulle vara tvungen att köpa helt nya bågar & glas, vilket skulle kosta lika mycket som min data ungefär när jag tänker efter :) Och om jag skulle fortsätta med linser ändå, skulle det ju kostat ännu mer.  Aja, intresseklubben antecknar. Men vad tycker ni då? Är jag finare...


...utan?




eller med? ;)





Höhö, jättesynd att jag inte ser smartare ut i glasögon bara :(

Notera att jag är utan smink på båda bilderna, skandal!





XoXo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0