Tasty people, now it's decided!*

Gott folk, nu är det bestämt. Den 27:e juli *om fyra dagar alltså* ska jag till frisören och klippa håret! Egentligen har jag lovat mig själv att spara ut hårjäveln till det är låååångt, ända till röven typ. Men som ni vet, har jag noll tålamod och är redan trött på mitt hår så. Skiten ska bort. Den här bilden följer med till frissan:



Haha jävla missbildat face. Iallafall, såhär ungefär ska det bli! Tänkte mig liiite kortare egentligen, så att håret står upp, inte liggger längst med fejjan, men med lite övertalning från mum & Julia så ska det bli som på bilden. Ska kanske tona håret sen också, så att jag får lite ljusare och "guldaktigt" hår :) Men bara kanske på just den punkten.
*Rubriken är direkt övesättning till "Gott folk, nu är det bestämt!" Så ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0