Skumt inlägg maybe maybe

Jag känner mig fri just nu, jag har länge saknat den känslan jag får när jag fattar beslut eller gör saker som jag innerst inne vet att jag kommer ångra nästa dag, och ibland månader efter det ;) Så nu jävlar! Jag förväntar mig världens ångest imorgon :) Thihi, ahh vad härligt, det firar vi med en bild<33



*Thihi, nallen hittade jag på gatan för ett tag sen, den satt precis där jag gick och skyltade med hur mycket han älskade mig :D Då kan man ju inte bara lämna stackaren där på gatan ;) And yes, ni ser rätt, and no, det är ingen fel på er data, and no, det är inge fel på era ögon, and no, det är inge fel på er överhuvudtaget heller *aja* jag är rosa i luggen<3*


Haha måste sluta med de jävla web cam bilderna... eller fan, måste jag inte alls, hur mycket kan det störa er egentigen? ;D Förvänta er mycket sånt! Både nu framöver och ja... alltid tills jag får en annan kamera :D Kanske borde döpa om bloggen till WebcamJoanna :) Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0