Just another day

Hihi, mitt hår har blivit helt vitt efter hundra år på stranden och jag brände lite ansiktet så jag är röd som en kräfta :D NAJS! Var mycket trevligt på stranden annars, Pontus kompis Rasmus var mycket handsome :D Fast det tyckte en massa skitsnygga, halvnakna tjejer på stranden också, så ja. Synd ;) Men det var kul, vi spelade volleyboll och badade en masssa, Joel och lille Jack var också där :) Jag och Ellie tänkte hitta på något orginellt och supercoolt att göra imorgon, istället för att jämt hänga på stranden, men vi kom inte på så mycket : / Så det blir stranden med Ponta & Rasmus imorgon igen xD Helt okej det också :D Och i övermorrn, då jävlar ska vi hitta på najsiga och orginella grejer :) Några tips?



Tummen upp för egobilder på töntar med glasögon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0