Joanna is in love :D

Hej lilla bloggen, minns ni den här killen? H&M killen alltså. Idag när jag var i Jakan med Ellie (skulle egentligen till stranden, men Ponta och Rasmus kunde inte komma och då ville vi hellre chilla lite i Jakan istället). Jag gick in på H&M och där var han igen! H&M killen alltså! Vad är oddsen liksom? ;) Fan att jag inte hade några pengar, för då skulle jag ha shoppat sönder butiken bara för att han stod i kassan ;) Men det var lite kul hur han stirrade på oss, men jag tror attt det är mer för att
1. Jag kollade på honom... diskret...not...
2. Jag gjorde en glädjeskutt och snubbla
3. Han trodde vi snodde något
 ...än något annat :) Synd det, för handsome är han och om jag har tur bara typ fem år äldre än mig :)
Thihi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0