I'm back!

Hej ättefå läsare, har ni saknat mig? :D Jag har inte uppdaterat på ett bra tag, beror på att jag är världens klant och råkade dra sönder sladden till internet, telefonen och teven :) Så jag har haft en helerious vecka alltså ;) Men idag kom en snubbe och lagade allt, han sa att han aldrig har sett att någon drog sönder alla sladdar på en gång, alltså att man brukar bara klara av en. Jag är lite stolt... Men det riktigt fina är att internet kom tillbaka precis på min födelsedag :D Jag fyller alltså år idag, hurrey! :D Har inte firat direkt än, när jag vaknade var klockan sex på morgonen och mamma dampa över hela huste för att hon inte hitta sin mobil, sen gick hon till jobbet och jag städade typ xD x) När min mamma kom hem kom snubben för att laga allting och nu ska mmma och Julia iväg och köpa tårta till mig :D How lovelly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0